Veckans hästschema

Måndag: Idag är det dags för dressyrträning Sofia. Vet inte vad vi kommer jobba på men det brukar alltid vara väldigt givande.
 
Tisdag: På tisdag blir det bommar och fokus på lydnad och lyfta på benen. Sen beror det lite på hur hårt vi jobbar honom under tränigen. Finns risk att han har träningsvärk och då blir det lite lugnare pass.
 
Onsdag: Eftersom jag är ledig på onsdagr kan jag rida när det är ljust, så jag och Belfast ska rida ut i skogen. Brukar vara väldigt uppskattat från Belfast sida, även från min såklart.
 
Torsdag: Blir en uppföljare från måndagens träning, brukar få läxor från Sofia så det ska vi jobba med på trosdag.
 
Fredag: Ska rida innan vi åker till göteborgs horse show. Har dock inga tankar om detta ridpass, blir antagligen ännu mer träning på läxorna vi har fått.
 
Lördag: Vila, pga att jag är i stugan
 
Söndag: Min syster rider Belfast
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0