Veckan som kommer ->

Nu är det söndag och när jag skriver detta inlägg har jag hela dagen framför mig. Snart är det dock en ny vecka och jag måste bara säga: HUR KUL VECKA? Jag ska verkligen göra massa skoj. Förutom fyra supermaxade dagar på jobbet ska jag ha bästa långhelgen. På torsdag ska jag och några kompisar först på stand up och sen ut och dansa till Linda Pira mfl, fett. Fredag ska jag gå heeeela dagen på GHS vilket kommer bli så kul. Lördag ska jag vara funktionär på GHS och bygga aggilitybana, ska bli spännande. Ska gå en stund på lördagen och säkert en stund på söndagen med. Plus att jag på lördag ska fira en kompis som fyller 20, så då ska massa härliga tjejer ut och dansa. Vilken drömhelg va? Känns som minisemester återigen, så lyxigt.
 
 Hoppas på sol också. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0