Väldigt bra fredag

Jag tror jag gått hundra mil idag?? Okej, överdriver såklart. Men herregud vad jag promenerat runt. Började morgonen med att promenerade med Thilly och Ayla i skogen, klättrade upp och ner vilket var asbra. Jobbade Thilly en liten stund lös i ridhuset men fick ingen vidare känsla, hon var inte med mig riktigt. Dessutom satt Ayla utanför och skällde så lite svårt att koncentrera sig då ;). När Thilly släppte efter lite och tydde sig mer till mig slutade jag och släppte ut i henne i hagen.

Efter att ha pluggat/sökt universitet/solat/myst på gräsmattan/läst/promenerat en mil till åkte vi till stallet. Elin kom dit och hälsade på och sen promenerade vi en sväng igen. Såååå mysigt. Verkligen fantastiskt vacker kväll och vi tog en hel del bilder som kommer upp i helgen! Nu har jag tittat på en Disneyfilm (typ det mysigaste som finns när en är ensam) och ska snart sova. När jag går upp 06 och är igång nästan hela dagarna blir jag trött. Så sömn snart för att vara fit for fight igen. Hörs imorgon, sov gott!


Titta vilka mysisar <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0