Malmö here we go

JAG FICK BILJETTER TILL KENT!!
Hade sådan ångest att jag skakade innan biljettsläppet och vi satt tre stycken för att komma in, slutligen lyckades mamma förbi spärren och fick bokat två sittplatser i Malmö. Sen lyckades en kompis kirra en ståplats till mig dagen efter när extrakonserterna släpptes. Jag är så lycklig. Året är räddat. 
 
Dagen annars då? Tog en långpromenad med Ayla, mamma och Saga imorse. Jag har också promenerat i skogen med Beauty på släp, för att visa några av ponnytjejerna en av stigarna. Beauty och Ayla var lika nöjda, haha. Det är typ det jag hunnit, faktiskt. Fixat massa i stallet och läst lite. Imorgon är sista dagen i huset innan jag åker hem igen. Ska bli skönt på, men det har varit väldigt roliga dagar. Härligt att verkligen få vara utomhus så många timmar och bara vara med mina älskade fyrbeningar. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0