Påskafton

Glad påsk på er hörni! Om ni nu firar det vill säga. Annars, härlig lördag! 
Jag sitter på bussen för att åka in till Scandinavium igen. Idag ska jag gå en stund på mässan med Hanna, sen ska vi bygga agilityhinder någon gång mellan 12-14 och sen köra tillbaka dem till klubben. Sen ska jag försöka hinna åka till stallet en snabbis innan jag måste göra iordning mig. Ikväll ska vi fira min kompis som fyller 20 genom att hänga hos henne först och sen ut och dansa till Blasterjaxx. Ska bli askul verkligen, hoppas bara jag slipper stressa ihjäl mig för att hinna till hästarna. Oh well, är det något jag kan är det väl stress. Hoppas ni har en fin dag framför er, hörs sen!


Igår när Tobbe bar allt jag och min syster köpt, haha. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0