Kär i en stad

Godmorgon ifrån Helsingborg! 
Vilken stad alltså, så himla fint. Det är klarblå himmel och sol och jag har sett enda bort till Danmark över havet. Dröm. 
Nu ska jag snart sätta mig på tåget till GBG vilket jag inte alls är taggad på, haha. Ska bli skönt att komma hem och ta det lugnt dock, innan jag ska till Sthlm. Idag fyller världens bästa mamma år så ska fira henne ikväll! 

Fotograferingen igår gick så bra och nu vill jag bli modell, haha. Var verkligen sjukt kul. Emilia är helt galet duktig också plus finaste människan så var roligt att hjälpa henne! Umgicks med henne och Jacob under kvällen innan jag tvärsomnade. Bilderna lägger jag upp så fort de är färdiga! Här kommer lite bilder på den vackra staden så länge. 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0