Glass i stora lass

Hej på er! Utanför mitt skiner solen, hur härligt? Jag ska snart ut igen, men nu sitter jag med högskoleprovplugg. Skulle ta en powernap för var så trött, men fick då panik för att jag trodde jag missat biljettsläppet till Kent. Hur knäppt? Det är imorgon och jag har planerat så jag kan sitta och boka imorgon så fort de släpps. Har aldrig varit såhär stressad inför ett släpp, vill så jävla gärna få biljetter och kan inte tänka tanken att aldrig få se dem igen. Fyyy. Oh well, ska sluta panika över det nu för det hjälper ju ingen. 
Har precis ätit kladdkakeglass och vaniljglass till lunch (värt) så ska nu dammsuga och tvinga mig att plugga lite till. Är så trött så det är svårt att koncentera sig. Kämpa.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0