God morgon söndag!

Veckans sista dag är nu här. Är allt bra med er? Med mig är det toppen, har varit vaken i två timmar men nu när man är ledig kan man passa på att läsa lite innan man går upp. Bästa som finns är att vara ledig och kunna styra över sin egen tid. Tur att det bara är tre skoldagar innan påsklovet äntligen börjar.

Idag ska jag städa upp lite i stugan innan vi åker härifrån. Känns lite sorligt men ska troligtvis ner till påsk igen vilket känns underbart! Sen ska jag till stallet och rida, ska med största sannolikhet rida ut, vi får helt enkelt se vad klockan blir. Men hoppas att kunna rida ner till havet idag. Sen ska jag plugga lite fysik. Annars har jag inga planer för dagen, vilket är skönt. Tar helt enkelt dagen som den kommer idag.
Från gårdagens promenad 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0