En trevlig torsdag

Ja ännu en dag som börjar lida mot sitt slut. Har varit en bra torsdag, fått gjort en hel del. Började dagen med lite sovmorgon eftersomjag tog tåget istället för bussen. Vilket innebar att jag kunde sova tjugo minuter längre, vilket jag behövde. Sen hade vi avkoplings övningar på idrotten vilket var otroligt skönt. Sen skrev vi engelska uppsats som jag tror gick riktigt bra, otroligt skönt att ha den gjort. Efter det hade vi världens roligaste biologi lektionen, har världens bästa biologilärare hon gör allt väldigt mycket roligare.
 
Sen när jag väl kom hem så visar det sig att jag skulle träna för Sofia. Alice hade tydligen blivit sjuk så jag fick rida. Vilket jag inte tackar nej till. Lektionen gick jättebra och jag är så nöjd med Belfast. Nu ska jag sova och vakna upp utvilad.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0