Dansar runt, parerar vant din bedjande blick

Hej på er!
Klockan är strax efter 22, jag har precis ätit efter en sjukt rolig spontan-AW med några kollegor. Vi bygger alla våra mål efter kvartal och idag stängdes kvaratlet med krossade mål: värt att fira. Imorgon är jag dessutom ledig, så himla skönt. Imorse skrittade jag ut Thilly i skogen med Agnes och Beauty, sen jobbade jag  några timmar innan vi gick och drack bubbel. Imorgon har jag sovmorgon! Ska fixa i stallet, fika med en saknad kompis och ha en riktig hemmakväll. Kom hem tidigt idag men imorgon blir det ännu tidigare, ska verkligen inte göra någonting. Måste återhämta mig och samla kraft inför nästa vecka. Oh well, hörs imorgon! Hoppas ni haft en bra dag <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0