Dags att sova

Denna måndagen blev inte riktigt som jag tänkte mig. Vaknade inatt med världens migrän och fick springa på toa
och spy. Så jag var helt utslagen och var lite rädd för att det var magsjuka men det var bara migrän. Så jag stannade idag, segt men var verkligen inte frisk imorse. Men det blev bättre under dagen som tur var. Så när klockan var typ fyra så var jag helt frisk så jag bestämde mig för att träna ikväll.

Träningen gick hur bra som helst! Vi tränade på galoppombyten. Belfast har lite svårt hur han ska sätta hovarna. Så ett litet travsteg blir det innan han byter men det är mycket bättre nu än när vi köpte honom. Efter träningen så tog jag av tränset och red utan helt kontakt med munnen. Han har blivit så duktig! Men nu ska jag sova, godnatt!

Detta gjorde jag idag:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0