Bara inte här

De senaste dagarna har varit ganska omtumlande och när jag då igår fick reda på att mina hjältar skulle sluta vara en enhet brast något inom mig. Jag vill verkligen förändra saker i mitt liv men jag är oförmögen att göra det just nu. Jag är trött på att stampa på samma plats och redo för att ta massa steg jag inte vet om jag kan ta. Så just nu känns livet lite tomgång. Jag vet inte vart jag ska, bara att jag ska härifrån. 

Jag har i alla fall haft en superbra dag på jobbet även om jag jobbade över och missade kvällens gympass. Hade en härligt utbildning bl.a och har spelat gitarr, läst och ätit godis hela kvällen! Imorgon är sista morgonen hemma, ska vara hundvakt och bo på landet ons kväll-söndag dag och det ska bli skönt. Jag ska verkligen använda de dagarna på ett bra sätt, skriva ut gamla högskoleprov och öva på dem, läsa böcker, googla framtidsplaner, rida hästar och promenera i skogen. Ska söka lite program och kurser till hösten också in case of att jag ångrar mig och vill plugga även om det inte känns aktuellt nu. 

Ber om ursäkt för down uppdatering men livet är ju som livet är ibland. sov gott iaf, kram <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0