Vi tar ett maraton

Nu sitter jag på bussen som snart är framme i stan, om en halvtimme går tåget som ska ta mig till Stockholm. Imorgon och på tisdag har jag möte med jobbet och på onsdag är jag politiker. Idag ska jag träffa folk. Därav har jag packat kavaj, hoodie, leggings och min fina blus. Ni vet, kontrasterna ;). 

På vägen hittills har jag lyssnat på Alina Devecerski som jag lyssnade sönder för typ tre år sedan. Fick verkligen sådana flashbacks, musik väcker sannerligen minnen till liv. Kom fram till att jag är glad att jag är tre år äldre och typ tre år starkare och slipper gråta över någon puckokille, haha. Oh well, får se vad som händer i Sthlm. Har sämsta magkänslan för typ hela livet idag men jag vet att det, som alltid, löser sig när jag sätter mig i tunnelbanan och bara låter saker som ska ske, ske.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0