Nu är det dags att sova

Nu är påsklovet över och imorgon är det dags att komma tillbaka till vardagen. Påsklovet har verkligen gått så fort och det känns som jag inte har gjort någonting. Men när jag tänker efter så har jag gjort massor, vilket känns lite befriande. Idag har jag dock inte gjort så mcket förutom att plugga och städa. Något som jag skulle ha tagit tag i hela lovet men man måste få leva lite ockå.
 
Men jag känner mig ändå redo för skolan bortsätt från att jag har väldigt mycket att göra de kommande veckorna. Men det löser väl sig antar jag. Jag har inlämning i svenska, inlämning i idrott, matteprov, biologiläxa, sämhällsläxa, matteprov om en vecka, ja tror de var de. Förstår ni min panik? Men det kommer gå bra måste bara hålla fokus i några veckor till sen är det sommarlov.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0