God morgon!

God morgon på er! Ni kan inte förstå min trötthet imorse, var mer som ett vandrande lik än en människa. Men har vaknat till liv nu, vilket är väldigt skönt. Idag är det iallafall tisdag vilket innebär min favoritdag. Har dock en mattelektion på tre timmar som är lite seg men brukar få gjort mycket på dessa. Sen efter matten är det samhällskunskap i två timmar. Sen är det minihelg.

 Är ledig imorgon och behöver inte åka in till skolan, vilket är väldigt skönt. Ska dock plugga hela dagen, men kan göra det hemifrån vilket passar mig utmärkt. Har två inlämningar som jag har tänkt att jag ska skriva klart imorgon. Mycket att stå i, gäller att vara effektiv. Men ha en fortsatt trevlig dag!

Igår kväll prövade jag alla mina festkläder bara för att jag jnte hade något bättre för mig😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0