Fredag med feeling

Dubbla känslor idag: dels att Elins fina Belfast är halt och dels andra tråkiga besked från dagen. Bortsett från det har jag haft en bra dag. Var i stallet i massa, massa timmar och hängde med ponnyerna och min syster och Lova. Efter det var jag på stadshuset en snabbis innan jag och mina föräldrar åt tacos. Fett mysigt. Nu tittar jag på Tillbaka till Vintergatan (MINNS NI??) och skämmer bort mig själv med hallon, melon och mörk choklad. Imorgon ska jag skriva högskoleprovet hela dagen och jag bara hoppas hoppas att jag inte sänker mig. Har pluggat för lite, men har verkligen ingen motivation till plugg @ all. Tror det är för att jag inte ska börja plugga på universitet än. Men men. Hoppas det känns stabilt! Hörs imorgon iaf. Håll tummarna för mig. Puss!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0