Ångrar mig och ångrar mig igen

Ska vara ärlig. Stockholmsresan har varit allt annat än lätt och härlig och det beror på massa saker. Jag vill bara att det ska bli onsdag så jag kan få vara politiker och radera allt annat ur min hjärna och sen äntligen sätta mig på tåget hem. Längtar efter mina hästar, mina vänner och att typ ge mina föräldrar en kram. Är väldigt glad att jag har så sjukt snälla, hjälpsamma och flexibla vänner här uppe. Ni är fan helt otroliga. Ikväll ska jag sova på en kompis soffa och hittills har vi reviderat stadgar och tittat på roliga klipp. 

Mötena jag varit på har gått så jäkla bra, levererat något otroligt. Imorgon ska jag på demokratidagen vilket kommer bli väldigt kul, seminarier, tal och massa smarta människor. Jobb-bubblan där jag lätt fastnar, men just nu är det skönt att fly in där.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0