A place like heaven

Jag är verkligen kär i solnedgången så idag efter 8 timmars prov hämtade jag upp en av mina bästa vänner och åkte till Tjuvkils huvud. Vi åt chips, pratade om livet och tittade på solnedgången. Provets tre första delar  (bara två av dem räknades) gick super, de andra ganska katastrof. Kommer få ett sämre resultat än jag hoppats/förväntat mig och kommer därmed (med största sannolikhet) inte höja mig. Men nu är det gjort för sista gången och HP-ångesten är borta! Som det ser ut har jag ändå god chans att komma in på den linjen jag vill, den dagen jag söker. 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig faktiskt då jag ska upp rätt tidigt imorgon. Ska iväg på morgonen och sen ska jag inte göra någonting förutom att städa, träna och strukturera upp livet typ. Hörs då!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0