A night in Sthlm

Blir jättelätt alldeles för djup (eller bara förvirrande) när jag ska skriva kvällsinlägg men ska försöka hålla mig till ämnet denna gång. Har jobbat hela dagen på huvudkontoret där vi lagt upp strategier och planerat upp nästkommande möten i våra projektgrupper. Var fett kul men blir alltid så slut i huvudet efter sådana här dagar, vilket inte är så konstigt. Därför åt vi bara Halloumiburgare på Max innan vi drog till hotellet. Pratat hela kvällen med två kollegor vilket varit sjukt mysigt! Igår gick jag runt halva Stockholm med en vän och pratade om allt möjligt, tittade på svanar och spanade på segelbåtar. På kvällen sov jag hos en kollega. Imorgon är det möten hela dagen igen och sen ska jag sova hos en kompis! Pretty much livet just nu. Hörs imorgon!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0