Inte många timmar kvar på 2016

Hoppas ni har sovit gott den sista natten på 2015. Hur sjukt är inte det?! Tiden har gått så himla fort, det var ju precis sommarlov och nu är det nyår.

Iallafall idag ska jag till stallet och fortsätta lastträningen som Nora påbörjade i måndags. Får hoppas han lyssnar på mig. Efter det ska jag rida och gossa med honom. Ska rida lösgörande som jag har jobbat med det senaste dagarna. Har verkligen gett resultat. Men det är lite kvar som det alltid är. 

Efter stallet ska jag möta upp en kompis och vi ska göra oss iordning inför nyår. Ska laga mat och ha det trevligt. Är så taggad!!! Kommer bli en trevlig nyårsafton, hoppas eran också kommer bli mysig.
Vi hörs senare!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0