Tusenlappar investerade i välmående

Hola, Alexandra här.
Är det ett ord som inte beskriver mig är det spontan. Tror alla mina vänner kan skriva under på det, haha. Jag har gjort några riktiga spontana grejer såklart men gillar att budgetera, planera och strukturera livet. Alltså är det faktum att jag spontanshoppade en produkt för många  pengar idag typ världsomvälvande. Haha. Men är så nöjd då det är en investering i någon jag bryr mig om. Bilder och info kommer imorgon. 

Iaf har jag haft en superbra dag på horse show, har shoppat en del och kollat på hoppning och dressyr. Riktigt spännande hoppning och vissa dressyrekipage gav mig verkligen rysningar. Sen att jag kom hem halv fem imorse och därmed har sovit tre timmar är väl lite mindre kul, är så trött nu (23:00). Men snart hemma och då ska jag sova ut! Men så värt. Dansade till hiphop hela natten och tittade på fina hästar hela dagen med några av de jag gillar allra bäst. Livet är så jävla bra.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0