The sunset

Hej på er!
Vilka dagar, vilken helg, vilket väder. Att bo på landet och gå många mil i soldränkt skog och på grusvägar är inte fel alltså. Nu är dock min syster plus familj hemma från semestern och jag är i Kungälv igen, både skönt och tråkigt.
 
Dagen har flugit iväg, red Saga, städade och fixade i huset, promenerade en stund i skogen och gick sen en långpromenad med Therese som bor ett stenkast från min syster. Bästa Tess och jag var rivaler under C-ponnytiden, var lagkompisar och bra vänner, men ville helst slå den andra när det var tävling ;). Hon red iaf sin ponny Stella och jag gick med med Ayla, jättekul att prata igen. Allt för längesen, tyvärr. 
 
Saga idag var sååå fin, red dressyr i 40 min och trimmade skänkelvikningar i trav och galopp, större och mindre volter och lite övergångar. Så fin som hon var idag i galoppen har hon faktiskt aldrig varit! Så himla nöjd verkligen, härlig känsla. Red lite förvänd galopp också, hon kan utantill men jag har inte riktigt tajmningen, så provade bara några steg. Har aldrig ridit förvänd på storhäst, så det var spännande haha. Så kul att min syster lärt henne allt hon kan, extra kul när det går bra då.
 
Avslutar kvällen och veckans sista inlägg med lite bilder jag fotade på vägen hem. Stannade på en tom parkering och sprang ut med kameran. Visste ni att jag är helt besatt av solnedgångar? Kan verkligen tappa fokus om det är riktigt vackert ute, vill bara pausa allt. Solnedgångar är det vackraste som finns.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0