Nu ska jag sova

Trots att klockan bara är tio är jag helt slut i både kropp och huvud. Vaknade vid åtta imorse men gick inte upp förrens klockan kvart över nio. Skönt att faktiskt ha tid att ligga kvar i sängen. Sen efter det åkte pappa och jag och gjorde några ärenden. Sen grejade vi i trädgården i några timmar. Det är de som är det tråkigaste med att öppna upp på våren. Det är en del att röja, men det blir fint sen.

Sen gick jag och farsan en promenad innan vi började grilla. Sen kom Alice och mamma ner hit, lagom till middagen. Jag och Alice tog lite kort vid havet. Sen så var alla i familjen så tråkiga så jag gick ut och sprang en runda. Det var dock väldigt kallt så jag vände ganska snabbt hem. Tog istället på mig jackan och gick en promenad istället. Träffade du några kompisar och vi åkte till påskbasan tillsammans. Så det var en intensiv dag men nu är allt klart. Skönt är väl det. Nu ska jag sova!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0