Onsdagstankar

Mina tre kaosdagar på jobbet är äntligen över och när jag stämplade ut idag gjorde jag det med vetskapen att alla årsmöten är klara för mars månad, har bara typ 10 kvar i april och maj, haha.
Kaos till trots, haft väldigt kul på jobbet och sen åkte jag till en kompis för att äta pizza och titta film. De kommande veckorna ska jag till Sthlm, Uppsala, Ängelholm och Helsingborg så chill kvällar hos kompisar känns uppskattat! (Även om jag är galet tagg på dessa resor). 

Imorgon ska jag äntligen till stallet för att promenera i skogen med Ville och träna på att hålla fokus på rätt saker. Saknar helgen lite när jag bara var i stallet med alla djur, men visst är livet bäst med kontrasterna. Ena dagen utbildning för massa gymnasieungdomar och nästa dag gömma sig i skogen med ponnyn. My kind of life.


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0