En onsdag mitt i livet

När jag känns obalanserad, deppig och tung i huvudet finns det några saker jag alltid gör. Lyssnar på musik, städar eller rensar och promenerar långa promenader i skogen. Det är vad jag gjort idag och nu känns livet i allmänhet mycket lättare. Har pratat i telefon med en kompis och betalat räkningar: är i fas igen! Det är okej att inte vara okej, och det är skönt att känna sig okej efter en stund igen. 
 
Dagens mysigaste var lätt imorse när jag och Ville promenerade till havet (han har aldrig sett det förut, läskigt), vi var ute ganska länge och han blev alldelles trött i huvudet. Bästa ponnyn. Har också hunnit luncha med Savannah som jag saknat massor, städat hela övervåningen, varit på IKEA med jobbet och titta utbildningar. Nu ska jag skriva lite innan jag somnar, imorgon börjar jag också dagen i stallet!
 
Photo by Emilia Hylander ->
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0