Älskade tisdag!

God morgon! Idag mår jag mycket bättre vilket känns väldigt skönt. Mår dock inte helt bra men pallar inte stanna hemma en dag till. Så med en alvedon i kroppen så kände jag mig som en människa igen.

Idag står enbart skola och ridning på schemat. Skönt är väl det eftersom jag inte mår helt bra. I skolan så har jag först tre timmar matte. Brukar få gjort väldigt mycket på de lektionerna vilket känns underbart. Sen så har jag samhällsredovisning, skulle haft det förra veckan men då var vår lärare sjuk. Är inte alls nervös inför redovisningen vilket känns skönt. 

Hästen ska som jag skrev igår jobba bommar och lydnad. Brukar gå
Väldigt bra men han ska bli ännu kvickare för skänkeln.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0