Sista kvällen i GBG

Ibland undrar jag när jag kommer få skriva meningen ovan och verkligen mena det. När kontrakt är signat, när jag är antagen till utbildning eller när jobbet är klart. Ni vet det där som krävs för att lämna. Men idag känner jag inget behov av det. Haft en jättebra kväll med Hannah, vi har varit bästa kompisar sen ettan på gymnasiet och det är alltid så härligt att ses. Hon är verkligen en fantastisk vän. Jag har också hunnit hjälpa min syster i stallet, borsta på och lastträna Ville, städa lite och packa allt inför imorgon. 
Har verkligen blandade känslor inför den här resan. Kan tyvärr inte skriva så mycket om det, men tror det blir bra ändå. Har massa kul planerat och ska träffa några riktigt bra människor. Och snart är det faktiskt vår, så det blir bra. Jag är sämst men du förstår mig så vi kämpar fram till våren.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0