God natt

En väldigt seg dag idag. Varit trött och hängig hela dagen och trött hela dagen. Så jag har inte varit på mitt bästa humör idag, men men, vad ska man göra. I skolan idag så hade jag 3 lektioner som gick hyfsat snabbt. Tur var väl det, var inte på humör för en seg dag.

Efter skolan skulle jag, pappa och Alice lastträna så jag skulle skynda mig hem. Tog en lite krångligare väg för att det skulle gå snabbare. Då är det två byten, men till byte nr två var det kö och jag missade den. Så jag var tvungen att vänta en timme till nästa buss, efter det när jag kom på bussen så var den sen och jag missade färjan. Hur kul?! Usch riktigt skitdag, men nu ska jag sova och hoppas på bättre dag imorgon 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0