Fredag

Fredag brukar ju vara min favoritdag men idag blir man lite ledsen för att det är fredag. Eftersom det betyder att lovet börjar lida mot sitt slut. Vilket känns jättetråkigt, fick precis lov och nu är det snart slut. Men denna dagen har hittils verkligen varit höga berg och djupa dalar. Har sovit som en kratta hela natten, vaknat fler gånger och drömt mardrömmar. Belfast blev halt igår och jag är så orolig för honom, vilket märkets på min sömn. 
 
Men vaknade halv åtta och åkte ut till stallet för att kolla till honom för att se hur han mådde. Det var mycket bättre idag! Kändes så lugnade att han var bättre. Men nu får han stå i grushage och box i några dagar innan och så får vi se vad som händer. Sen efteråt så gick jag, Alexandra, Ville och Aila. Det var jättemysigt och vi snackade om allt mellan himmel och jord, som vanligt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0