Förlåt

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen från min sida. Men var lite väl mycket känslor igår så jag orkade helt enkelt inte. Tänker att jag berättar allt i ett separat inlägg lite längre fram när han förhoppningsvis är frisk. Då berättar jag alla delar istället för att berätta smådelar hela tiden.

God morgon föresten! Är allt bra med er, med mig är det bra! Var helt slut i huvudet igår så jag somnade hyfsat tidigt så jag vaknade upp pigg. Ovanligt men fantastisk, något som verkligen behövs ibland. Idag är planen att jag ska ta hand om Belfast, plugga och gå på tjejmiddag. En hel del att göra helt enkelt, men det är mysigt ibland. Är väldigt taggad inför tjejmiddagen ikväll, kommer bli grymt!

Jag hoppas att ni får en grym lördag. Och Alexandra, lycka till idag!! Jag tror på dig!❤️

Älsklingen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0