1 april



Godmorgon! 
Idag är det första april, strålande sol och jag har en ledig dag framför mig. För två år sedan lurade jag en stor andel människor att jag skulle springa Midnattsloppet. Vilket skämt alltså, jag kunde inte ens springa två km vid den tiden. Idag tänkte jag inte luras så mycket! Har precis ätit en väldigt god frukost, ska snart åka ut till Tjuvkil. Blir en promenad i skogen med Ville idag är tanken. Ska hänga där i solen en stund, sen åka förbi gymmet på vägen hem. Inte varit där på länge nu och jag ska träna styrka på något vis är planen. Sen ska jag träffa en kompis och tänkte ikväll typ titta på en film och äta lösgodis. Känns lagom ansträngande. Om två dagar ska jag till Uppsala och sen jobba i Sthlm i tre dagar. April kommer bli bra. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0