Pepmåndag

Trots att jag har legat nerbäddad sen i torsdags och mår fortfarande inte helt bra. Därför tänker jag för min egen del förska vara lite peppande. Jag har inte varit i skolan idag utan stannade hemma pågrund av at t jag inte mår bra. Men mår väldigt mycket bättre, så ska kanske till skolan imorgon. Ingenting är säkert än.
 
Men nu är det måndag och den har nästan börja lida mot sin slut. Men veckans första dag, är det bra med er? Vet att några har sin första lovdag idag, underbart, njut så länge det vara. För andra är det en vanlig måndag, men idag är faktiskt inte vilken måndag som helst. Det är ju skottår iår och idag är skottdagen. En dag som vi har väntat på i fyra år. Gör den till mågot specielt, plugga lite extra så att allt är under kontroll. Titta på en film eller ta ett långt bad. Allt som bara känns bra, unna dig en fin måndag. Jag ska försöka bli frisk. 
 
Ha det bäst och tänk på att du är äger!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0